Relax zaterdag - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Kelly Smits - WaarBenJij.nu Relax zaterdag - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Kelly Smits - WaarBenJij.nu

Relax zaterdag

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Kelly

10 Augustus 2019 | Mexico, Playa del Carmen

Vandaag weer een relaxdag ingebouwd. Ook om Kelly wat meer de rust te geven. Iets langer blijven liggen en tegen 08.45 gaan ontbijten. We raken echt verzadigd want onze honger is niet meer zo groot. Wat later alvast een plekje gezocht bij een van de zwembaden. Ligbedden voldoende en ook genoeg zonneschermen en parasols. Dankjewel Sandra, de handdoek banden komen goed van pas. Verder is een schaduwplekje echt wel nodig want het dagje gisteren op en aan zee heeft ons toch wat rode ruggen en schouders gegeven. In de ochtend geeft het zwembadwater nog wat verkoeling maar 's middags al niet meer. Tegen 13.30 uur toch maar wat gaan eten en tegen 16.30 uur zijn we terug naar onze kamer gegaan. Boek was uitgelezen. Rustig aan gedaan dus. Na het avondeten een plekje gezocht in La Fiesta waar een band aan het spelen was. De nummers waren goed. Helaas niet alle bandleden waren gezegend met een fantastisch zangtalent. Zit daarom maar dit verslagje te maken. Zo meteen nog de Grease show. Michael Jackson een paar dagen geleden was echt wel goed. Dus ben benieuwd hoe de Grease show zal zijn. Is nu bijna 21.30 uur terwijl voor de meesten van jullie de nacht er al voor meer dan de helft op zit. Blijft raar dat 7 uur tijdverschil.

• 11 Augustus 2019 - 07:48

Sandra: