Hazyview en Panorama route - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Kelly Smits - WaarBenJij.nu Hazyview en Panorama route - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Kelly Smits - WaarBenJij.nu

Hazyview en Panorama route

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

01 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Hazyview

Vandaag Hazyview en Panorama route. Vanmorgen lekker ontbeten en zijn we rond 10:00 uur richting de Panorama route gegaan. We kwamen langs Graskop en gingen even bij de Spar aan. Wat we wel raar vonden was dat er een hele grote rij mensen bij de banken en pinautomaten waren. Gelukkig hadden wij er zelf geen last van. We reden daarna de route en kwamen bij verschillende 'views' aan. Als eerste zijn we gestopt bij Gods Window. Daar waren verschillende kraampjes met handwerkspullen. We liepen via een stenen pad naar de Gods Window, een mooi uitzicht. Daarna liepen we nog een hogere stenen pad op naar het uitzicht via het Rain Forrest. Onderweg kwamen we nog een grote groep scholieren tegen en die vonden het erg leuk om een blank iemand van ongeveer dezelfde leeftijd tegen te komen en vroegen dus om met mij op de foto te kunnen. Ik vond het wel grappig en was blij dat ik niet de enige was die met deze scholieren op de foto kon gaan. Verder op de panorama route; Wonderview. Volgende stop Berlin falls, een waterval. Wat gedronken aan de rivier bij Potluck Boskombuis. Nog een andere volgende stopplaats Blyde river canyon. Was super mooi!! Door gegaan naar Lowveld view site. Helaas daar geen echt mooie foto's kunnen maken omdat het te heiig (noemt mam zo) was. En als een van de laatste stop de 3 ronddavels. Helaas hebben Jeroen en ik daar niet veel kunnen zien omdat er alweer een groep scholieren met ons op de foto wilde. Als laatste nog een erg mooie waterval gezien, Lisbon falls.Terug naar ons hotel, verslag gemaakt en pap en mam buiten op het terras bij onze suite nog iets gedronken. Daarna lekker badderen en dineren. Avondeten klinkt hier zo gewoon. Lekker slapen en morgen weer verder.

• 01 Augustus 2014 - 18:33

Rene:

Zo te lezen belanden jullie van het ene in het andere avontuur. De ene dag spotten jullie allerlei beesten, de andere dag enorme watervallen. Geniet er maar van. Hebben jullie ook al exotisch gegeten? We lezen met veel plezier jullie verhalen en zijn benieuwd naar jullie volgend verslag. Wachten met spanning af op een leuk verhaal van Smitske ofwel Jeroen. Groetjes van de Blakt.

• 01 Augustus 2014 - 19:09

Heleen:

Hoi, heb in swaziland kudu gegeten. Kudu is een soort hert. Deze hebben we ook gespot. Eigenlijk best raar, maar thuis zie je ook wel eens varkens en je eet ook varkensvlees. Kan niet precies uitleggen hoe het smaakt, maar ik vond het in ieder geval lekker klaar gemaakt. Of smitske een verhaal gaat schrijven, weet ik niet. Pushen helpt in ieder geval niet. Misschien als hij de big five (we moeten er nog 3) allemaal gezien heeft. Hopelijk gaat dit vanaf morgen gebeuren, want we hebben de komende dagen weer verschillende game drives, safari's dus.

• 02 Augustus 2014 - 20:21

Jos Geurts:

Hoi Buurtjes,

Je maakt daar echt vanalles mee he.
    Geniet er maar lekker van want zo"n vakantie vliegt voorbij.

Toen wij in Afrika zijn geweest hebben we olifant te eten gekregen,ik dacht eerst dat het heel taai vlees zou zijn als je de olifant zo bekijkt,maar het was echt super mals.
    Moet wel eerlijk bekennen dat ik toch ff het verstand op nul moest zetten voordat ik een hapje nam maar het viel uiteindelijk mee.
    Ook krokodil smaakt ongeveer als kip dus wel te eten.

Heel veel plezier met dit mooie avontuur verder.
    Mooi om alles te lezen,net alsof ook wij het weer een beetje opnieuw beleven.

Groetjes nr 16