Vliegreizen - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Kelly Smits - WaarBenJij.nu Vliegreizen - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Kelly Smits - WaarBenJij.nu

Vliegreizen

Door: Heleen en Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

22 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Gisteren om 21:45 uur met enige vertraging vanaf Dusseldorf naar Dubai gevlogen. We kwamen er vanochtend om circa 7 uur aan. Toen moesten we weer enkele uurtjes wachten en helaas vertrok het vliegtuig ook iets later. Om 11 uur gingen we de lucht in en we landden om 16:45 uur in Durban. Het duurde een hele tijd voordat we door de paspoortcontrole heen kwamen. Maar onze eerste stempel is in de pocket! De koffers hadden we snel, en de man van de Zuid-Afrikaanse reisorganisatie stond ons al op te wachten met een bordje waarop stond: Smits Party. Hij bracht ons naar budgetcar om onze huurauto op te halen. Helaas liep dit niet zoals gepland. Budget had onze originele hotelvouchers etc. niet ontvangen, meteen maar Sandra gebeld (onze reisadviseuse). We konden verder reizen naar ons eerste hotel in Durban. Sandra liet weten de rest te zullen regelen. Het viel nog niet mee voor ozze jan om links te rijden in een vreemde auto en in een vreemd land. Alles ging bijna goed, we zijn heelhuids bij het Riverside hotel in Durban aangekomen. Een portier zorgde voor een parkeerplek en bracht de koffers naar onze suites. Nu snel naar bed om ff bij te tanken.

• 22 Juli 2014 - 21:59

Mirielle:

Fijn te lezen dat de reis goed is verlopen en julie op plaats van bestemming zijn. En links rijden zal ook wel lukken! Zit het stuur dan ook rechts? Wel ff opletten wie waar instapt; anders kan Jeroen ook wel rijden. Morgen weer een nieuwe dag vol avontuur. Dus... welterusten!!

• 22 Juli 2014 - 22:19

Linda En Geert:

Leuk om dit verslag al te lezen. De lange trip zit erop, nu uitrusten en morgen een frisse start. Geniet van alles wat jullie te zien krijgen en mee gaan maken. Groetjes uit Serum

• 22 Juli 2014 - 22:28

Rene:

Het ,imst leuke hebben jullie achter de rug. Nu kan de vakantie echt beginnen. Geniet van de mooie vakantie, het lekkere weer en de avonturen. Groetjes van de Blakt

• 23 Juli 2014 - 07:36

Hans Jacobs:

Blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen, geniet er samen van.

Hans.

• 23 Juli 2014 - 13:24

Fam Geurts:

Hoi FamSmits,

Fijn dat de reis goed is gegaan,geniet van dit geweldige avontuur samen.
    En dat er dingen zijn die niet lopen als gepland hebben wij toen in Afrika ook gemerkt,maar dat hoort er daar een beetje bij denk ik.

Heel veel plezier en geniet ervan.

groetjes Fam geurts