Nog eventjes en dan vertrekken we... - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Kelly Smits - WaarBenJij.nu Nog eventjes en dan vertrekken we... - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Kelly Smits - WaarBenJij.nu

Nog eventjes en dan vertrekken we...

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Kelly

07 Juli 2014 | Nederland, Sevenum

Binnenkort gaan we op reis naar Zuid-Afrika om 3 weken lang rond te reizen door Zuid-Afrika. Hier is het zomer, maar daar is het winter. Gelukkig is dit een vrij droge periode, maar wel met behoorlijk wat verschillen in dag- en nachttemperatuur. Op sommige plekken kan het zelfs 's nachts rond het vriespunt zijn. Overdag ook afhankelijk van het gebied tussen de 15-28 graden Celsius.
We vliegen vanaf Düsseldorf via Dubai naar Durban, Zuid-Afrika.
Hier volgt alvast ons reisprogramma in het kort.
Dag 1: aankomst in Durban tegen de avond
Dag 11: Panorama route
Dag 12: vertrek naar Hoedspruit nabij Krüger Park; diverse safari's
Dag 14: vertrek naar Tzaneen waar we wederom 2 nachten zijn
Dag 15: tokkelen Magoebaskloof
Dag 16: vertrek naar Sun City; het Las Vegas van Zuid-Afrika.
Dag 19: vertrek naar Sandton net boven Johannesburg
Dag 20: Soweto tour; 's avonds het vliegtuig in naar Dubai
Dag 21: terugvlucht Dubai-Düsseldorf.

Hopelijk hebben we geregeld Internet-verbinding om jullie op de hoogte te kunnen houden van al onze belevenissen en dat jullie mee kunnen genieten. Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in!

• 07 Juli 2014 - 21:30

Jacquelien:

Dat ziet er goed uit, een heel programma. Ik hoop ook dat jullie wifi hebben dan kunnen we app.
    Ik zie je nog wel voor vertrek.
    Gr Jacquelien

• 07 Juli 2014 - 21:34

Mirielle:

Nog eventjes en dan vertrekken we...
    Dat eventjes zal ook snel voorbij gaan; nog de laatste voorbereidingen treffen, koffers pakken en voor je het weet zitten jullie al in het vliegtuig!
    Het reisschema ziet er behoorlijk vol uit! Maar als je naar Zuid-Afrika gaat moet je ook zoveel mogelijk de tijd benutten om een en ander te zien. Geniet samen van deze speciale reis en ik ben nu al heel benieuwd naar jullie reisverslagen.

Veel succes met de laatste voorbereidingen.

• 07 Juli 2014 - 21:46

Linda:

Leuk hoor. We zullen jullie verhalen zeker volgen en zijn benieuwd naar alle ervaringen.
    Succes met de laatste zaken regelen.
    Groetjes

• 07 Juli 2014 - 22:13

Ellen:

Heerlijk, ik zou zo met jullie willen ruilen :-)
    We zullen uitkijken naar jullie verhalen. Geniet er van !!!
    Heel veel groetjes uit Kessel

• 09 Juli 2014 - 21:24

Anita:

Nu nog even geduld voor het zo ver is. Het is wel een druk programma maar als je in zoon mooi land bent dan moet je er ook van gaan geniet. Hebben jullie de oordopjes ook in het koffer gestopt, want Kelly zal op tijd gillen. Heel veel plezier maar we zien jullie nog wel voor dat je vertrekt.
    Gr. Anita