dag 3 in sun city - Reisverslag uit Sun City, Zuid-Afrika van Kelly Smits - WaarBenJij.nu dag 3 in sun city - Reisverslag uit Sun City, Zuid-Afrika van Kelly Smits - WaarBenJij.nu

dag 3 in sun city

Door: heleen

Blijf op de hoogte en volg Kelly

09 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Sun City

Dag 3 in Sun City.
Vanochtend na het ontbijt de auto gehaald en naar Hartbeespoortdam gereden nabij Pretoria. Het is veel kouder dan gisteren en het waait behoorlijk hard. Onderweg zie je de zand gewoon over de weg waaien en lijkt het soms of je in een zandstorm terecht gekomen bent. We vonden wel een winkelcentrum maar daarvoor waren we niet gekomen. We waren op zoek naar een grote markt met allemaal Afrikaans handwerk / souvenirs. Dan maar een lekkere cappuccino. Op de terugweg voorbij de grote dam in het meer vonden we de markt. Leek eigenlijk meer op een overdekte vrije markt met heel veel eet- en drinktentjes. Ons doel was eigenlijk een mooi schilderij voor de woonkamer te scoren. Doeken bij de vleet, maar vaak net niet de kleur of de geschilderde wilde dieren waren net niet echt. Leuk voor een kinderkamer, maar niet wat wij graag zouden willen zien voor boven het bankstel. Ook waren we het geleur al snel moe..... please have a look inside, what are you looking for, we offer a nice price for you. Toch maar besloten om hier niks te kopen. Terug bij ons hotel geluncht en daarna nog wat rond gekeken bij de shops in het entertainment centrum. Kelly heeft hier DE schoentjes gezien voor haar gala over 2 jaar! Bij het Cascade hotel vervolgens nog wat gedronken. Nou wat duurde dat lang om 2 cappuccino's, 1 hot chocolate en 1 fanta geserveerd te krijgen. We kregen er wel pinda's, chips en biltong bij. Dit laatste is gedroogd vlees. Na de douche gegeten, tv gekeken en naar bed.