tzaneen, kings walden - Reisverslag uit Tzaneen, Zuid-Afrika van Kelly Smits - WaarBenJij.nu tzaneen, kings walden - Reisverslag uit Tzaneen, Zuid-Afrika van Kelly Smits - WaarBenJij.nu

tzaneen, kings walden

Door: heleen

Blijf op de hoogte en volg Kelly

04 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Tzaneen

Tzaneen, Kings Walden Guesthouse.
Einde ochtend vertrokken vanuit kapama, hoedspruit op weg naar tzaneen. Onderweg nabij gravelotte nog even de grootste baobab boom bewonderd. Dit is een immens grote boom met een stam omtrek van 12 m en enorm hoog. Via een trapje kon je zelfs in een gat in de stam kruipen en was er een ladder naar een platform. Helaas kon je nu vanwege de slechte staat van de ladder of platform niet naar boven. Halverwege de middag kwamen we aan bij ons guesthouse voor 2 nachten; Kings Walden. Soort bed and breakfast, wel even wat anders als kapama. Het guesthouse heeft enorme tuinen en een geweldig uitzicht over het dal vooral bij avond. Zijn toch wel moe en hebben niet veel bijzonders meer gedaan. Tzaneen is trouwens een best wel grote stad, enorm druk en hectisch. Veel industrie, etc. Op tijd naar bed want morgen weer vroeg op voor de magoebaskloof canopy tours. We gaan tokkelen over kloven, watervallen etc. Ook weer spannend. Hopelijk houden de kabels het want we zijn na kapama vele kgs zwaarder geworden (grapje). Zal geweldig zijn!

• 05 Augustus 2014 - 16:52

Oma :

hoi allemaal,
    ik geniet van jullie verhaaltjes en ik vind het geweldig dat jullie het zo leuk hebben.
    Nog super veel plezier met de rest van jullie avonturen.

groetjes,
    opa en oma