2e dag in st.lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Kelly Smits - WaarBenJij.nu 2e dag in st.lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Kelly Smits - WaarBenJij.nu

2e dag in st.lucia

Door: heleen

Blijf op de hoogte en volg Kelly

27 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Bezoek aan krokodillencentrum en hippo/croc rivier cruise, zondag 27 juli.
Vanochtend uitgeslapen en daarna lekker ontbeten. Broodjes kennen ze hier niet echt, maar wel geroosterd brood, muffins etc. Wat wij vaak als koekje bij de koffie nemen. Vers fruit wel weer, net zoals muesli, yoghurt maar ook roerei, worstjes, spek etc. Lekker koffie en thee en vele vruchtensappen. We starten onze dag goed! De manager gaf ons als tip om juist vandaag naar het krokodillencentrum te gaan omdat deze dieren nu in winter slechts 1x per week gevoerd worden en alleen op zondag. Dus er naar toe. Er waren vele krokodillen te zien, jonkies en oude. Als maaltijd kregen ze kippen, de jonkies ook visjes. Was niet altijd even smakelijk om te zien. Er waren ook alligators, slangen en schildpadden. Na gegeten te hebben naar de opstapsteiger van de rivierboot gegaan voor een tocht van 2 uur. Onderweg echt enorm veel nijlpaarden gezien. Wat een logge beesten maar wel enorm groot. Helaas slechts een enkele krokodil. Wel weer prachtige vogels en mangrove bomen. Mooie tocht maar tegen 17.00 uur was het wel erg afgekoeld. Het is hier winter en om 18.00 uur ook al donker. Vanavond weer lekker eten en weer nijlpaarden bij ons hotel spotten. Tijd vliegt voorbij want 1/3 van de vakantie zit er al op. Hier in st.lucia verblijven we nog 2 volle dagen, maar dat is geen probleem. Het is erg toeristisch hier en dus veel te beleven.